En heldag i Varberg....

Började dagen med att åka ner till varberg, där fick vi köra runt en bra stund innan vi ens hittade en parkeringsplats. Sen blev det lite fika innan vi begav oss till fästningen där det var medeltidsdagar. Det var väl sådär...barnen var väl nöjda men mer än så var det inte.

Sen begav vi oss till stranden istället vilket var behövligt i denna värmen som vart, badkruka som jag är så badade jag inte trots värmeböljan, men svalkat fötterna fick jag gjort iaf ;) Det blåste en del vilket var skönt...om man bortser från all sand jag hade på mig sen. Hårbotten var full av frus och öronen ska vi inte tala om, det blev en rejäl kroppspeeling med grus när man ställde sig i duschen hemma :)

Det har iaf vart en riktigt skön dag och jag längtar redan tills jag kan få åka o läga mig vid havet igen, och om vädert håller i sig så bör det bli på fredag...är inte ledig innan dess :(

Dags att natta lilleman och om inte jag somnar med nu så återkommer jag sen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra