Fredag?

Det har sagts till mig idag att det är fredag.... har haft lite svårt att ta in detta....

Vart har alla andra dagar tagit vägen denna veckan?

Snart säger ni att det ä söndag och då är det dags att jobba för min del :(

Idag har tydligen vart en väldigt varm dag med, det hoppade jag över genom att sova bort några timmar mitt på dagen istället för att vara ute och bättra på solbränna...skärpning!

I morgon är det iaf lördag och då har vi planer så i kväll har jag passat på att förbereda för morgondagen, så egentligen borde jag ligga nerbäddad nu för att orka med morgondagen.

Bäst att säga god natt nu så kikar jag in i morgon bitti igen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra