Fun City

2 vuxna och 3 barn = 1000 kronor!

Det är fan inte billigt...sen tillkommer det lite dricka, glass mm. Som tur va hade vi iaf tagit med matsäck som vi åt där.

När man läser på deras hemsida så ser det fint ut och verkar väldigt bra men enligt mig är det väldigt b-aktigt och dom skulle behöva fixa till en hel del där. Något som jag reagerade på som jag inte gillade att vid alla attraktioner där det fanns personal så var det polacker, inte för att jag har ngt emot dom men dom kunde ju inte ett ord svenska och engelska verkade dom inte kunna heller.

Tycker att man åtminstone kan ha svensktalande personal där.

Barnen hade kul och var nöjda men jag tycker inte det är värt att läga de pengarna där bara. Det känns som att de bara ser stället som ngt att håva in pengar på.

Lite extra kul var att vi träffade Mira (tokmorsan) med familj där, då fick vi iaf några vuxna att samtala med som pratade samma språk som oss :)

På hemsidan står det att man kan möta indianer och cowboys i indianbyn och i vilda västern men det kan jag meddela att det fanns inte några, dom hade antagligen semester ;)

Här kommer lite bilder från dagen iaf.
(klicka på bilderna för att se de i större format)

   

   

   



Bilder från badlandet får jag visa vid ett senare tillfälle då älsklingen har de korten i sin kamera :)

Barnen hade iaf en kanonbra dag och de hade trötta föräldrar sen :)


Kommentarer
Postat av: Elinor- nossposs

vi va där för nåra år sen när marksbostad fixade det. vi betalade inte alls mycke per person då och mat fick vi med. Men det är rätt sunkigt där.... tyvär... tyckte inte de gjorde så mycket just den gången, för vi fick resan så himla billigt, men jag tänkte att jag skulle ju aldrig betala vad de faktiskt kostar att åka dit på riktigt.... det va gegga o och smutsigt överallt och bajamaja-toaletter precis vid ingången :O Hoppborgen va knappt lugt i m.m.

2010-07-19 @ 12:33:25



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra