Go´kväll

Så var det kväll redan, som vanligt har dagen bara försvunnit....

Har jobbat några timmar idag och sen vilade jag en stund, har vart jättetrött idag av ngn anledning :( Men pignade iaf till lite sen så  det blev middag här hemma och så gjorde jag mig till lite och bakade en ananaspaj, tänkte bjuda vännen Petra på en bit men hon skulle precis laga middag så hon fick ingen paj ;) Men vännen Nine och Jens fick iaf lite fika :)

Oriflamebeställning är gjord ikväll med och nu är det bara tvätten som väntar på att bli hämtad..... sen kan jag äntligen få krypa ner i sängen :)

Humöret har väl inte vart det bästa idag och det är bara att konstatera att det inte är lätt att vara tonårsmamma....

....alla andra får ju göra det och det osv. Känner ni igen det?

Hur vet man egentligen vad man ska tillåta och inte? Önskar att det fanns ett facit....

Sen tror jag nog att jag får ha en lektion med sonen i att öva på klockan för den verkar han inte alltid kunna så bra ;)

Natti natti säger en trött tonårsmamma just nu...


Kommentarer
Postat av: Petra

Enda gången jag hade massa att göra :/

2010-07-06 @ 00:00:12
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Ina

Va gott!=)

Hur är det med dig annnars?=) Hur går det med kärleken? ;)

2010-07-06 @ 07:51:44
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra