God Morgon

Nu har nog många av er börjat er semester men för vissa så är det jobba som gäller än :(

I dag är en kort dag, 10 - 16 ska jag jobba. Hoppas dessutom på att få tag på chefen.....

Natten har vart jobbig, balkongdörren har varit öppen men det har ändå vart väldigt svettigt, och att man sen har lilleman jämte sig som klänger gör ju inte saken bättre :(

I går fick vi klartecken om en husvagn som vi ska få låna, planen är att vi ska åka bort några dagar v.31. Då ska Robin åka med och han ska ha med en kompis. V. 30 vill vi gärna åka iväg med de små barnen men det beror på om vi kan lösa det med Robin på ngt sätt.

Ser att klockan tickar iväg så det börjar bli dags för mig att hoppa in i duschen nu så jag hinner bli klar i tid.

Önskar er alla en underbar tisdag nu!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra