Hur hinner ni med?

Så mycket bloggar att ta igen läsning på, massa inlägg varje dag.... hur hinner ni?

Jag vill verkligen uppdatera min blogg med lite roliga inlägg och bilder men jag hinner inte med. :(

Bara att uppdatera mig hos mina bloggvänner tar massa tid så tyvärr har jag inte ens kommenterat..... sorry!

Har jobbat hela dagen idag och imorgon är det jobb som gäller med hela dagen. Och emellan allt jobb jag har så är vi iväg på lite roligheter med barnen. Har faktiskt haft lite tur att springa på lite vänner dessa sagar med. :)

På fun city så träffade vi söta Mira (tokmorsan) med make och barn, och i går när vi satt på "restaurangen" på träslövs läge i varberg så kom min söta Linda med sin Hans :)

Så vi har inte gått under jorden helt kan jag meddela om ni undrar :)

Ska se om jag kan få in ett inlägg i kväll med lite bilder från ngt vi vart i väg på :)

Tills vi hörs igen....kram


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra