Jobb och krångel....

Inte nog med att man ska vara på flera olika ställen och jobba, jaga timmar för att det ska gå ihop, ha koll på att jag gör rätt antal timmar.... Så visar det sig att mitt grundschema jag fått stämmer inte så nu måste jag få tag på rätt schema och sen räkna om allt igen!

Jag har förlorat massa lediga dagar på detta, massa ledig tid har lagts på att få ordning på allt och jag förlorar ekonomiskt på detta!

Nu är jag inte glad, så nästa vecka ska jag allt se till att det blir ordning på detta. Jag tänker inte förlora massa på att andra personer har klantat till det!

Blä...behövde bara spy ur mig lite!

Nu ska jag bli på bättre humör så nu blir det film istället :)


Kommentarer
Postat av: Ina

Men nej!! Vad tråkigt :( Det är alltså inget typiskt "8-17" jobb va?=/

2010-07-10 @ 16:09:51
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra