Jobb och ledighet

Jobbat halva dagen och sen bara latat mig, skäms lite eftersom jag borde tagit vara på det fina vädret istället ;)

Sitter ute just nu iaf....fast i skuggan...hehe

Har en massa tvätt som väntar på mig inne som behöver plockas in i garderoberna....vill inte :(

Men det är nog bara att le o se glad ut och se till att få det gjort för tyvärr så försviner det inte av sig själv, och när hjärtat kommer hem så ska vi till M och S och hälsa på, men först ska vi ner till kinna och köpa söta bebiskläder för vi har vart lite lata och inte fått köpt ngt sen de fick sin lilla flicka.

Nä...dags att sätta fart....

Tjingeling ;)


Kommentarer
Postat av: Ina

Du får anlita mitt jobb så kommer vi och städar, grejar med tvätten, städar kylskåp... ptja..allt du önskar, ..det gör vi med glädje! :D

2010-07-07 @ 18:24:09
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra