Läkarbesök och jobb

Så har man vart en duktig flicka idag och blivit stucken i armen, och inte blev jag ledsen och inget klistermärke fick jag heller ;)

Har tagit lite olika prover för att se vad som är fel på mig...hehe, nä...så allvarligt är det inte. Lite extra trött och lite sömnsvårigheter osv bara. Men det ska nog bli människa av mig med :)

Älsklingen är min klippa och tog med sig lilleman till bassängen en stund nu så jag få lägga mig och vila, fast jag fick nyss ett telefonsamtal om jag kunde jobba i kväll..... Det var en svår fråga.....

tackade nej eftersom jag då hade fått lämna bort Liam hela kvällen men timmarna hade jag behövt, men samtidigt är jag inte orolig över att få ihop mina timmar ändå eftersom jag nu är inne på tre olika ställen och jobbar. Hade jag tackat ja idag så hade det blivit ett fjärde ställe ( tur man är flexibel ) Men det känns lite rörigt att va på så många ställen, kan undr hur lång tid det tar innan jag dyker upp på fel ställe när jag ska jobba..hehe, mycket att hålla ordning på :)

Nu blir det iaf en stunds vila innan det är dags för matlagning, apoteket får jag inte glömma idag heller....


Kommentarer
Postat av: Aurora

Kan det bero på att du haft för många järn i elden? Ta det lugnt och ta hand om dig. Kram

2010-07-02 @ 17:41:51
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra