Min kväll

Har tillbringat dagen med hjärtat och så har vi hämtat hem hans barn, tog en sväng in till borås för att kika där vi sprang på min lillasyster med alla barn...jisses vad dom växer :)

Fönstershopping för min del idag, hittade faktiskt inget särskilt men det är alltid kul att titta :) Fredriks dotter fick iaf lite mer kläder så nu har vi nog en hel garderob till henne :) Just nu kör dom kläder fram och tillbaks varje vecka och det blir ju en del jobb med det för alla, packa...packaa upp....tvätta....packa och tillbaks...

När vi kom hem igen regnade det naturligtvis men jag va ändå ute och plockade lite bär, krusbär och hallon blev det. Tror jag ska göra en blåbär/hallon-paj i veckan.

Men krusbären vet jag inte vad jag ska göra med, har aldrig bakat ngt med det. Har ni några förslag kanske?

I kväll fick jag lite extra energi på ngt konstigt sätt så jag satte igång och baka frallor, så nu jäser de sista omgången och sen ska de gräddas innan man kan äta nybakta frallor...mumsigt :)

Men innan jag tar tag i det så ska jag upp till Robin och undersöka hans fot, nu ska det klämmas och kontrolleras...mäta ska jag göra med.... Berättar mer sen.

Tjingeling :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra