Min vän :)

Min vän Petra är precis som jag och är ganska bra på att blunda på kort..hehe

Men jag hittade ett kort här från i midsomras som jag tycker är väldigt fint på henne så därför vill jag visa er nu min vän Petra....och även granne :)

En underbar person som gör allt för sina döttrar, tror nog att hon är stålmorsa ibland och att hon klarar allt själv...ber sällan (aldrig) om hjälp, och framförallt så är hon en underbar vän.

Även om vi är grannar så ses vi sällan och vi båda är lika dåliga på att höra av sig :(

Men nu ska jag ta o ringa henne :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hihihi...ja vi är väl samma skrot och korn båda två ;)



Kram

2010-07-26 @ 10:45:05
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: lilla my

Ja det är ett jättefint foto på henne och vad snällt av er att ge henne en kamera.Kramiz

2010-07-27 @ 12:06:22
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra