Minisemester

God morgon allihopa!

Ute står regnet som spö i backen och väderprognosen för dagen ser inte så bra ut :( Men eftersom allt redan är planerat och vi har biljetter till kolmården för idag så får det li att vi åker ändå.

Bara att plocka fam varmare kläder och regnkläderna som jag packat längst ner åker upp igen.... Vi ska allt trotsa vädergudarna ;)

Morgonkaffet har snart slunkit ner och sen är det dags att sätta fart, planen är att vi ska åka 07.00 men jag tror nog vi kommer bli lite senare....

Tar med min den lilla rosa så kan jag läsa lite bloggar under resans gång, och kanske även lägga in ett blogginlägg.


Kommentarer
Postat av: Aurora

Bli inte åksjuk bara när du sitter och bloggar i bilen. Vad bra att du ser om mina hemtrakter när jag inte är hemma. Kram

2010-07-30 @ 10:41:20



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra