Spännande dag :)

God morgon

Idag har jag t.o.m kommit upp tidigare än vad jag skulle gå upp, inte illa. Har iaf en lång dag framför mig och den kommer nog bli spännande, kan tyvärr inte berätta vad jag ska göra men i kväll lovar jag att berätta :)

Måste se till att få ordning här hemma nu och packa inför fredagen med för kl.07 på fredag beger vi os till Kolmården. Har aldrig vart där innan så det ska bli spännande :)

Hör att kaffebryggare puttrat klart så nu är det nog dags för mitt morgonkaffe :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra