Uppdatering....

Internet är lite segt och bilder funkar inte så bra just nu. Får bli en ordentlig uppdatering i kväll med massa bilder med :)

Har haft en underbar dag idag!

Det kan jag tacka hjärtat för...Tack älskling :)

Har inte så mycket batteri kvar på datorn så det blir nog ingen mer uppdatering innan vi är hemma. Hade fått en kommentar av Aurora som gissat bra :) Tyvärr kom jag inte åt att kommentera hos henne, hade problem med det innan idag med. Försöker hemma sen igen.

Vad har ni hittat på idag?


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Idag har jag packat, och städat i vårt hus som vi snart ska lämna. Vi har hyrt ett hus på Öland nämligen som vi har nu bott en i vecka så jag har packat och städat :)

2010-07-23 @ 19:50:03
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tack själv! Många härliga minnen från en dag med dig - Tänk vad många minnen det blir resten av vårat liv tillsammans :) Älskar dig

2010-07-25 @ 22:51:49



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra