3 dagar blev två....

Skulle haft 3 arbetsdagar kvar innan jag byter jobb men nu blev det bara två :)

I morgon skulle jag arbetat delad tur men eftersom jag ska på ett oriflame möte i morgon kväll så valde jag att flexa ut på kvällen, eftersom jag då skulle sluta klockan två fick jag en tid hos frissan kvart över två så jag äntligen kan bli av med min bedrövliga utväxt :(

Sen häde ngt idag som gjorde att jag måste helt plötsligt vara på ett viktigt möte i morgon bitti klockan 8 så då valde jag att flexa ut på dagen med så nu blir jag ledig hela dagen.

Trots ledighet så kommer jag ha fullt upp.

Kan inte fatta att jag redan nästa vecka ska börja mitt nya jobb, vilket ska bli spännande men just nu är det lite rörigt gällande mitt schema men jag hoppas att det löser sig väldigt snabbt så ag kan börja planera lite.

Sen är det ju inte bara tt sluta på ett arbete heller, först vill jag ju se till att jag inte efterlämnar några konstigheter :) Kom på idag med att det finns en person jag måste informera om att jag slutar och det har jag inte gjort, pinsamt :(

Lönekontoret har jag pratat med 2 dagar i rad nu så att allt ska bli rätt men än ser det bara fel ut så på torsdag blir det att ringa dit igen.

Mycket att tänka på nu.....


Kommentarer
Postat av: Heyli

pingvinerna t.ex, hur nära kommer man dem? själv har jag ju bara en vanlig digitalkamera och de blir inge fint att zooma med den..



planen är att åka till göteborg, och då passerar vi borås :) sen har jag för mig att nelly.com har öppnat upp en butik nånstans i borås som jag vill kolla in också. bor du där? finns de nå mer kul att göra kanske? :)

2010-06-09 @ 00:38:10
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Gomorron

Så spännande men ändå lite struligt.

Få allt rätt är inte de lättaste, allt måste funka som de ska.

Då fick du brådis redan på morronen

Ha en fin dag, håller tungan rätt i mun att du ej blir sjuk. kram

2010-06-09 @ 06:50:01
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Heyli

ja men då är de nog ingen fara, va roligt! inte typ 20 meter som på kolmården, där får man zooma som tusan och då blir de bara suddigt :p



absolut, om jag kommer ihåg :p men de vore väldigt trevligt de :)



hoppas de gick bra hos rektorn, själv har jag suttit i telefonkö i 50 minuter och håller på att bli gaalen!

2010-06-09 @ 08:52:04
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra