Åhhh....

Varför kan inte killar lyssna på oss tjejer??

Pratade med älsklingen innan och då var hans bror där, frågade om de nu hade vart duktiga och burit upp frysen?

Jodå, men de visste inte om den funkade..... ringer dig om en timme...

Hmm...Varför skulle den inte funka?

Dom vädrade lägenheten med.....

Älskling...Ni satte väl inte i kontakten med en gång???!!
Jag har sagt MASSA ggr att en frys måste stå ett tag innan den får startas efter att den förflyttats....

Hmm....väntar otåligt på samtalet från älsklingen nu för att höra hur detta slutade....

Killar!!

;)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tycker att du ibland ger en orättvis bild av mig här i din blogg :)Tyvärr har jag ingen egen blogg men får snart "låna" din och göra ett rättvisare inlägg om personen som älskar dig över allt annat... :)

2010-06-14 @ 22:32:06



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra