Allt är i sin ordning

Hjärtat står och lagar mat och jag sitter vid datan :)

Och förut kom jag med den mest briljanta idén idag, eftersom hjärtat ska ha lite semester i veckan så tyckte jag att han kunde passa på att baka lite. Det är ju alltid bra att fylla upp frysen nu till sommaren, det brukar ju packas en hel del fikakorgar under sommarmånaderna :)

Själv ska jag ju jobba endel i veckan och eftersom det är nytt jobb så kommer jag troligtvis bli lite tröttare än vanligt, mycket ny info som ska in.

Får väl se om älsklingen tog mitt förslag på allvar :)



Ge nu lite förslag på vad hjärtat ska baka!!!

Massa goda förslag önskas :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha... Du är knas men jag älskar dig i alla fall :)

2010-06-13 @ 22:00:25



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra