Andra dagen...

I går hade jag introduktion på ett nytt arbetsställe, det var hur lugnt som helst och mycket information att ta in. Det gjorde mig helt slut så jag somnade gott väldigt tidigt i går, tur va väl det eftersom jag idag började 06.30 för att göra andra introdagen. Denna dagen har vart lika lugn, blir nästan galen av att inte göra ngt.... Stor skillnad mot mitt tidigare jobb och jag vill ju gärna ha mycket att göra så det blir väldigt trist för mig detta :(

I morgon är det intro igen och då ska jag försöka få ihop ett schema för mig över sommaren.... behöver nog pratat lite med ngn chef också.... Jag har ideér för att allt ska bli så bra som möjligt, hoppas nu bara att de lyssnar på mig :)

Tog iaf en stunds vila efter jobbet idag så nu är jag piggare igen och orkar ta igen lite datatid :)

Nu ska vi se vad alla mina bloggvänner hittat på i solen idag ;)


Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Rödebäck:

Jag mailar uppgifterna!

2010-06-21 @ 20:22:16
URL: http://rodeback.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra