Bakdag?

Lite trist väder idag så jag funderar på att göra detta till en bakdag :)

Tror barnen skulle kunna tycka att det är lite kul med, och så måste vi ju passa på att fylla upp frysen nu med så den inte bara står tom. Har ett födelsedags kalas i juli med så då kan det ju va bra att ha lite hemma.

Tanken är så nu iaf och jag har skrivit handlingslista för att kunna baka 4 olika saker idag tror jag, frågan är nu bara om jag kommer att göra det...hehe

Tror ni att jag kommer va så duktig?

Men innan jag gör ngt annat idag så har jag ett måste, och det är att införskaffa mig en ny almenacka...och det är inte det lättaste kan jag lova :(

Har ni krav på hur en almenacka ska se ut?


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Halloj

Har du kört slut på din almenacka

Jag brukar ej använda sådan, men borde ju göra de för att gå tillbaka o se vad man pysslat med

Ha en bra lördag

kram

2010-06-19 @ 12:44:49
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra