Borde sova...

Är hur trött som helst så egentligen borde jag ligga nerbäddad jämte lilleman och sova nu...men inte då....

Men snart ligger jag där, behöver bara få varva ner och släppa tankarna lite och då passar det bra att kolla lite bloggar :)

Känns som det är lite mycket för mig denna veckan men det löser sig nog snart (hoppas jag....) Istället för att få njuta av att jag fått ett nytt jobb så har det inneburit endel krångligheter :( Dessa små krångligheterna beror nog på dålig kommunikation eller kanske inte så tydlig information mellan olika personer.

Men jag vet att det kommer lösa sig denna veckan men hur det blir löst är ju frågan?!

Men i morgon förmiddag ska jag fokusera på SÄLMA projektet i stället, det ska bli kul. Och jag hoppas att MAS:en kommer vara med då. För er som inte vet vad MAS är så är det den Medicinskt ansvariga i kommunen. Och om han är med så kommer jag få svar på en fråga som jag tagit upp gällande vems ansvar olika saker är, om det ligger på oss undersköterskor/omvårdnadspersonal eller sjuksköterskorna.

Jag och en Ssk är inte överens riktigt där och jag är enveten...jag hävdar bestämt att jag har rätt...hehe. Så nu hoppas jag att jag har det med så jag slipper att ha fel...hatar att ha fel när jag känner mig så säker som jag gör i just denna frågan. (har jag fel så ska jag se till att få till en ändring så att jag ändå får rätt sen...hehe)

Nu svävade jag i väg.... skulle ju bara säga Go´natt :)


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej svejs

Nu har jag lämnat mina önskemål för att öra om bloggen o all design.

Hur har de gått me de du vann av mig

kram

2010-06-16 @ 18:54:16
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra