En svalare dag....

God morgon får jag väl säga trots att det inte är morgon längre :)

Fast jag och lilleman har inte vart uppe så länge så för oss är det morgon, idag låg vi kvar länge i sängen och tittade på tv och hade det mysigt.

I dag blir det att vila från solen eftersom det är betydligt svalare ute, kan behövas med en sån dag med så man får gjort ngt inomhus. Lite städning är ett måste här hemma kan jag meddela er. Passar bra idag eftersom Liam ändå ska till en kompis i eftermiddag och leka.

Handla behövs göras också men mer än så har jag inte planerat, får väl se vad man hittar på under dagen.

Dags att dra sig från datorn nu och få lite gjort :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra