Flitiga bloggvänner :)

Har inte tagit mig så mycket datatid de senaste dagarna så  ikväll har jag tagit igen endel, måste berömma mina kära bloggvänner som vart otroligt flitiga med blogginlägg :)

För att jag inte skulle behöva sitta här hel natten så har jag vart snål med kommentarer, hoppas ni förlåter mig :)

I dag har jag och hjärtat tillbringat dagen vid havet igen, var lite skeptisk till detta först eftersom himlen var täckt av moln men det lättade sen så det blev en riktigt bra dag ändå.

Efter att ha latat mig i solen 2 dagar i rad så har jag även hunnit med att läsa ut en av mina senaste böcker. Den va helt ok.



Funderar på vilken bok jag ska ge mig på härnäst....

Men ikväll blir det ingen läsning iaf, istället är det strax sovdags för min del. I morgon är det jobb som gäller igen, tråkigt att jobba kvällen bara men skönt med sovmorgon :)

Hade tänkt lägga in lite bilder från helgen men tyvärr krånglar det när jag ska föra över korten från kameran till datorn, det fungerade en stund i går sen stod det helt plötsligt att kameran inte får ngn kontakt med datorn....

Fattar inte vad som hänt?!

Irriterande är det iaf och jag hoppas älsklingen kan lösa problemet åt mig :)

Nu säger jag iaf natti natti :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra