Fredag morgon

God Morgon

Var är solen?

Lite jobb idag och sen blir det 2 dagars ledighet, ska verkligen njuta av de dagarna. Hade vart skönare med lite sol då med :) Men inga planer för helgen finns....förslag någon kanske?

Kollade lite på nyhetsmorgon nyss och det är bara bröllopsprat, kocken lagade mat i bröllopets tecken....

Tycker det är lite överdrivet.

Ska ni titta på bröllopet på lördag? Tillhör ni kanske dom som kommer sitta som klistrade framför tv:n hela dagen?

Jag är inte noga med det men jag kommer säkert kolla just på bröllopet ändå :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag är inte heller så noga med det där... Men just bröllopet vill jag nog se... =)

2010-06-18 @ 15:19:44
URL: http://1ngela.wordpress.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra