Härliga tisdag :)

Känns som att det är onsdag idag eftersom min arbetsvecka började i söndags redan men det är bara att påminna sig om att det allt bara är tisdag. Hur många arbetsdagar det blir mer denna veckan för mig vet jag inte än. Och som vanligt får man inte tag på cheferna i denna kommun som man söker :(

Börjar jobba klockan 13 idag men innan dess tänkte jag ta en sväng förbi mitt gamla jobb och säga hej :) Saknar mina gamla "tanter" där.

Men nu blir det att ta hand om disken först...



;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra