Hej hopp....

Redan eftermiddag.... dagen bara försvinner....

Fick tag på personen jag sökte idag men inte är jag mindre förvirrad för det men jag har ett hopp om att det blir bra till slut iaf. I morgon borde alla mina förvirringar vara borta.....

Mer om dagen då.....

Hjärtat har vart och gjort klart sin tatuering och sen tog han barnen med sig till bassängen en stund medans jag hade vännen Nine på besök. Lite matlagning blev det med så nu hoppas jag att familjen är mätta och belåtna :)

En kopp kaffe blir det nu och sen bär det i väg på lite ärenden.

Insåg idag med att jag behöver mera linnen, lite längre modell helst. Ljusa färger måste det va med. Konstigt att man alltid kommer på nya saker som är livsviktiga och som man bara MÅSTE ha.....

Vad hittar ni på en solig dag som denna?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra