Inget kul alls

Skulle lika gärna kunna strunta i att blogga nu eftersom det bara är massa jobb i huvudet på mig, räkna timmar...plus ena veckan, minus andra veckan och så ska man få det att gå ihop i slutändan på ngt sätt och ändå få så mycket som möjligt ledigt....

Möte med en av cheferna nästa vecka....fattar inte varför eftersom det ändå är jag som fått ordna upp allt med mitt schema. Jag har stenkoll nu så jag anser att det inte behövs ngt möte och de ska istället baa lita på mig :)

När denna sommaren är över så känns det som att jag skulle behöva en riktig semester innan det är dags att ta nya tag och verkligen få prova på det nya jobb som jag fått utan att behöva vara på massa andra ställen.

Som sagt...inget kul att blogga om just nu!

Säger god natt istället, börjar jobba 09 i morgon bitti och slutar inte innan 09 på torsdag morgon, ett helt dygn att jobba :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra