Min tidsplan....

Jag har ju en förmåga av att aldrig komma i säng i tid men idag har jag en plan, senast 22:30 ska jag va i säng...tror ni jag lyckas?

hehe...nä, klockan är just nu 22:20 så till halv hinner jag nog inte men efter detta inlägg släcks datorn ner så kanske att jag är i säng 22:45 :)

Vill ju vara utvilad i morgon på nya jobbet, och jag ska åka buss dit, hmm...åker typ aldrig buss :(

I går när jag va på hemköp passade jag på att ladda busskortet som jag haft liggandes, laddade med 200 kronor och så fick jag 50 kr in på kortet med eftersom panten för korten tydligen sänkts från 100 till 50. Det tackar jag för. Enligt mina beräkningar skulle jag då ha 250 kronor på kortet sen, men jag hade 390!! hade tydligen laddat detta kort ngn gång för längesen och sen inte använt det...hehe Så kan det gå ;)

Slut på babblet i kväll, säger natti natti nu och håll tummarna för mig i morgon!


Kommentarer
Postat av: Petra

Lycka till :) Kram

2010-06-13 @ 23:07:48
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra