Morgonirritation....

En ledig dag och inga tider att passa, hade bestämt mig för att ta vara på denna dagen och bara njuta.....

Vad händer?

Vaknar strax före åtta, studsar upp ur sängen för att ringa ett viktigt samtal. Ville få det ur världen så jag kunde koppla av sen och kanske lägga mig en stund igen.

Men inte....här sitter jag än och har fortfarande inte fått tag på den person jag söker! Blir galen, det är jätteviktigt. Och hjärnan har gått på högvarv här på morgonen för att försöka hitta egna lösningar på problemet jag har.

Hatar att inte veta, att inte kunna planera....

Denna sommar kommer bli katastrof!!

Om jag bara får tag på den jag söker idag och så har jag sen ett möte på fredag och efter det så kommer nog det kännas bättre (förhoppningsvis)

Idag är jag negativ och humöret är inte på topp!!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra