Ny vecka - Nya möjligheter

God morgon alla solstrålar :)

Måndag idag och ny vecka börjar, den börjar med sol....det gillar jag :)

Klockan tolv börjar jag jobba så tyvärr blir det inte att ligga ute i solen idag, istället ska jag försöka få lite ordning här hemma. Det jag gillar minst med denna årstid är att det blir så smutsigt inomhus, tycker det dammar myket mer än vanligare....sånt är stresande för mig :( Jag är inte jätte pedantisk av mig men jag försöker ändå ha rätt så bra ordning hemma.

Vill ha semester och massa ledigt nu men i sommar känns det som att jag inte har ngn riktig semester även om jag är ledig massa. Och idag känns meningslöst att jobba, vi kommer vara 3 personal och vi har en brukare bara..... snacka om skillnad mot när man jobba i äldreomsorgen då man ofta va 2 personal på 10 brukare!

Önskar er alla en riktigt härlig dag nu!
Njut av solen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra