Semesterplaner....

Har ni några semesterplaner?

Ni kanske kan dela med er av lite tips på roliga saker man kan göra, gärna sådant som passar barn :)

Sen undrar jag en sak....ni som har barn, kommer ni hitta på ngt kul i sommar utan barn?

Ibland kan det ju vara skönt att göra något kul utan barn, sånt som barn inte är så noga med. Jag har ju en tonåring hemma som inte alls är pigg på att göra något. Det enda han vill göra i sommar är att åka till liseberg. Just det gör det hela lite svårare.....

Har i många år velat åka till stockholm, och vill även till Eskilstuna för att besöka min morfar som jag inte träffat sen jag var 14 år. Han är gammal nu så man vet ju aldrig hur länge till han kommer vara i livet :(

Fredrik vill jättegärna att vi åker dit och då hade det ju vart perfekt att ta det i samband med ett besök i stockholm med, tyvärr så vet jag inte om det kommer bli av :( Robin vill absolut inte åka med......

Att kunna åka bort ett par dagar kan för andra vara en enkel sak men för mig är det inte så, jag är mamma på heltid och jag är inte bortskämd med att ha folk omkring mig som gärna ställer upp som "barnvakt" några dagar, inte speciellt lätt heller när det gäller en tonåring ;)

Jag är glad över att vara mamma på heltid och min stora pojk är verkligen mammas pojk, men ibland behöver även en mamma få en paus....

Men men....vad är en bal på slottet.....

Ska natta mig nu istället för att deppa ner mig...i morgon är en ny dag...och en ny dah kommer alltid med nya möjligheter :)


Kommentarer
Postat av: research papers

I like to make plans for holidays and vacation too! It is better to go to the seaside I think




Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra