Sista dagen avklarad....

.... både för mig och Robin

Robin har idag gått ur åk 7 och jag har gjot min sista arbetsdag på jobbet. ( för detta år iaf sen får vi se)

På måndag ger jag mig in i ett nyt jobb med nya utmaningar och ny kollegor, spännande men fortfarande lite overkligt.

Robin ville naturligtvis inte ha mig med på skolavslutningen så därför jobbade jag så att andra som har mindre barn kunde vara lediga, men efter jobbet köpte vi fika på bageriet och hade en trevlig fikastund hemma. Sen blev det en stunds vila och snart ä det dags för affären.

I kväll ska vi ner till mingla i mark och kolla så ungdomarna sköter sig :)

Kika in på denna länken så kan ni se vad kommunen ordnar för ungdomarna på avslutningen här i mark
http://www.mark.se/Global/Inv%c3%a5nare/Se%20och%20g%c3%b6ra/Evenemang/Affisch%20skola.pdf

Gör eran kommun ngt särskilt för ungdomarna på skolavslutningen?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra