Skenet bedrar....

Det finns en person i min närhet skulle man kunna säga som jag kan erkänna att jag ibland kan bli lite irriterad på, hon kan va väldigt envis och säger precis vad hon tycker även om det innebär att hon kan trampa ngn på tårna.

Men....

Denna person har ett väldigt stort hjärta och visat väldig omtanke för människor i sin närhet, Idag fick jag uppleva detta!

Hon läser inte denna bloggen men jag vill ändå ge henne en stor ros för det hon gjorde idag och jag hoppas hon fortsätter att vara den hon är.

Vi har alla lite skelett i garderoben som har format oss till dom vi är och alla har nog ngn gång i livet vart med om jobbiga saker.

Ett jättestort tack till X!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra