Snart....



God Morgon allihopa!

45 minuter kvar innan jag går på mitt första dygnspass, känns konstigt att snart gå till jobbet och sen veta att man inte är hemma innan i morgon igen....

Har iaf lagt ner en bok som jag tänkte börja läsa, det är Guccikrigen som får följa med mig till jobbet :)

Någon som har läst den?



Nu är det dags iaf att dra mig från datorn för att fixa ordning mig och packa väskan så jag får med mig allt jag ska till jobbet.

I morgon när jag kommer hem är det torsdag och då har jag ledigt ända tills på måndag sen :)

Önskar er alla en riktigt bra onsdag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra