Tisdag morgon

God Morgon

Snart bär det av till Borås för röntgen och besök hos Ortopedläkaren med Robin, nu håller jag tummarna för att detta blir sista återbesöket.

Sen kommer lilleman hem idag, härligt! Då blir det kramkalas :)

I kväll ska jag i väg på ett litet möte skulle man kunna säga, kan inte skriva mer om det här i bloggen för man vet ju aldrig riktigt vem som läser :)

Ska också försöka få tag på chefen idag för att få lite rätsida på endel frågetecken....

Robin verkar inte vilja gå upp idag :( Dags för mig att se til att få liv i tonåringen ;)

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: NATHY DEMECHO

Sv: Hehe, ska ta bilder så fort jag har fått tillbaka min digitalkamera och så fort vi har fått lite mer ordning.. :)

2010-06-15 @ 11:29:32
URL: http://nathydemecho.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra