1 Mars - 2010

Tittar man ut så kan man inte tro att det är 1 mars, fortfarande massa snö och det har snöat idag med. Kan undra när vi får vår i år?!

Idag blir det att hålla sig inomhus iaf, är hemma med lilleman som vart lite febrig men för ett par timmar sen så undrade jag om det kanske är jag som är sjuk istället för han.... Liam är ju ganska pigg precis som barn har en förmåga att va trots att de inte är så bra medans jag hade sånt fruktansvärt illamående innan, nu känns det bättre men det känns ändå lite....

Blir nog inte så mycket datatid för mig idag när jag har lilleman hemma för han vill ju gärna använda min dator, han spelar och så tittar han på Barda på svt. Hoppas verkligen jag snart får min stationära inkopplad igen..det är egentligen bara en skärm som saknas.... Fast sen är det ju bara 19 dagar kvar tills Liam fyller år och då behöver jag inte heller låna ut min dator längre ;)

Vad hittar mina läsare på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra