Fredag kväll

Är på lite bättre humör mot innan idag, har alldeles för mycket att tänka på just nu känner jag men jag hoppas att det har lugnat sig lite efter helgen.

I morgon är det jobb som gäller och eftersom jag kommer tillbringa nästan hela dagen där så har jag fått sätta Fredrik i arbete hemma. Han har fått äran att måla om Liams rum ;) Dålig planering kanske av mig att det skulle göras denna helgen när jag jobbar eller så kan man se det som ett smart drag av mig...hehe. Nä...jag hade faktiskt inget annat val. Dessutom ska Fredrik hjälpa mamma att hämta brorsans nya säng så att Liam sen kan få sin nya, han får riktig lyx...en höj och sänkbar säng :) Har inte köpt den ny utan han han får ärva brorsans eftersom han nu får en ny.

Har inte så mycket annat kul att berätta just nu så jag återkommer :)

Jo....en sak till....

I dag var det premiär för det här detta året



Förhoppningvis rök det inte lika mycket som på bilden när Fredrik grillade ;) Gott var det iaf kan jag lova :)


Kommentarer
Postat av: Ina

HAHAHAHHA!!! JA ,det lät som en riktigt bra idé!! :D LÄNGE LEVE LEROOOYY!=)

2010-03-19 @ 23:18:40
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra