Fredag

Äntligen har ledigheten börjat!!

 

Kan lova er att denna dagen har gått otroligt långsamt på jobbet, dels så har det vart en relativt lugn dag och så har jag vart förbannat trött!

Så efter jag hade hämtat Liam så la jag mig på sängen och vilade en stund, sen efter lite kaffe så vaknade jag till igen...lagom till att Fredrik kom och hämtade oss. Tror inte ni blir så chockade om jag säger nu att jag sitter vid datan och Fredrik står vid spisen ;)

Idag blir det tacos, och jag kan lova er att det är inte mitt förslag...snarare barnens önskemål. Själv är jag inte så jättenoga med det men det ska ändå smaka bra :)

Men i morgon lovar jag er att jag ska ta hand om matlagningen, då lyxar jag till det ordentligt. Vet bara inte vad jag ska laga än...förslag? Tänkte göra efterätt också men det vet jag nästan redan vad jag ska göra :)

Så...hur ser eran fredag kväll ut?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra