Go´kväll

Inte mycket bloggande för mig i kväll men tyvärr blir det ju så när man jobbat kvällen. En dusch och lite mat och klockan har rusat i väg. Sen har vi testat en projektor här hemma idag...hehe, blev riktigt bra bild men tyvärr var min tv i vägen :( Men nu är det tyvärr inte jag som ska ha den men det va kul o se hur det blir.

Vill visa er ett annat kort idag med som jag hade i kameran som jag ändrat lite i färgen på men som jag tycker är så otroligt sött. Säg gärna vad ni tycker om det.... funderar på at göra en liten förstoring av det och sätta upp på Liams rum.


Kommentarer
Postat av: lilla my

Jättefint så det tycker jag absolut du ska göra.Kram och trevlig helg.

2010-03-12 @ 09:58:56
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra