God Morgon

Eller ska man kanske säga God middag?

Låg kvar riktigt länge i sängen idag, min kropp orkade inte röra sig och utanför kunde jag höra hur det regnade....
Regnar på min lediga helg!! :(

Nu är jag iaf uppe och kaffe pimplar jag som om det inte fanns ngt annat att dricka. Ringde även Johanna för att kolla så hon inte gått vilse nu när hon är i stora staden (Stockholm). Men allt va bra med henne trots lite för mycket alkohol i går :)

Dagens planer då, först och främst måste vi åka och mata fiskarna hos Fredrik (har glömt detta så jag hoppas det är ok med dom ändå)

Sen funderar jag på Gekås, har ju bil och det finns ju inte så mycket annat att göra idag. Men risken är att man hittar alldeles för mycket kul om man åker dit vilket jag inte har råd med. Det jag behöver nu är endel till barnen och även en jacka till mig. Liams pappa vill att jag ska handla till Liam från han med så det behöver ju inte bli så dyrt för mig.

Frågan är då om Liam känner för att åka till GeKås?!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra