Jippi!!

Ikväll hade jag äntligen fått det där efterlängtade mailet jag väntat på :)

Samtidigt som det var behövligt att få så har jag nu massa olika tankar....hmm

Väldigt mycket att tänka på nu, och väldigt mycket frågor. Hoppas på att få inbokat ett möte så snart som möjligt för att kunna reda ut alla frågetecken jag har just nu, sen ska det funderas, vändra och vrida.

Tyvärr är jag inte alltid så bra på att visa min tacksamhet men till älsklingen vill jag iaf säga TACK för att du finns där för mig, både för att du lyssnar, disskuterar med mig och ställer upp och hjälper mig.

Ska försöka släppa alla funderingar resten av kvällen för jag får inga svar just nu ändå. ( Förstår om endel undrar vad det handlar om och tyvärr kan jag inte säga så mycket just nu men inom en snar framtid lovar jag er att ni ska få veta)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra