Lite sent....

Jobbade till halv tio, sen hem, natta lilleman och sen en stund med älsklingen. Sen var klockan helt plötsligt över elva, satte igång datorn, kollade mailen, kikar in på facebook och sen bloggläsning....

Mina bloggvänner har vart flitiga idag för först nu var jag klar med allt och ser att klockan blivit 00:50 redan :(

Så för min del blir det inte så mycket bloggande nu, lika bra det kanske för just nu är jag lite smått upprörd över en sak jag läste tidigare. Upprörd är kanske inte rätta ordet men jag blir "skogstokig" (kan man säga så?) på en person..... vill inte skriva ngt om dethär men jag hoppas verkligen att en viss person tänker till lite.....  Kan iaf lova er att om jag hade berättat vad det handlar om så hade ni undrat vad personen ifråga tänker med.....

Bäst att sluta skriva nu innan jag säger för mycket!

Och jag behöver sömn...i morgon är en viktig dag för mig :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Ingela

Visst är det så... Allt eftersom man bloggar hittar man fler och fler bloggar som man verkligen gillar och som blir följetonger och hur gärna man vill läsa så går det inte att komma ifrån att det tar en hel del tid.

2010-03-17 @ 07:54:20
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra