Lördag morgon

God morgon ala läsare :)

Blev väckt redan 7.20 av Liam idag som vill att jag genast ska sätta på min dator till han, ett nytt avsnitt av Barda hade ju kommit upp på SVT Play :) Han älskar verkligen dom programmen.

Så en trött mamma startar upp datorn och vänder sig sen om och somnar om, jämte mig hade jag en nöjd son.

Men nu är jag iaf lite piggare, 1 kopp kaffe har jag fått i mig och andra koppen väntar på mig. Sen blir det att fixa ordning sig, ska iväg på en visning av Oriflame produkter.

Efter det väntar en tur till minneslunden, mer om det senare.

Önskar er alla en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Petra!

Jag kan inte skriva ut på min blogg vilka produkter jag jobbar med pga de kan ses som marknadsföring, Men produkterna jag jobbar med är Marykay. Provat dem ? Jag jobbar som hudvårdskonsult. Vilket innebär att jag håller hudvårdsklasser- jag lär ut och låter människor prova produkterna, skräddarsyr hudvårdsprogram efter ålder, om du har torr, fett mm.(hudvårdsanalyser.)Efter mina kunder provat hudvård brukar jag hålla make up klasser vilket innebär att man jag gör färganalyser på dem som är där och var och en får lära sig att lägga en make up utifrån mina institutioner. Sen har jag avtal med badhus och håller spa klasser (vilket man även kan ha hemma) på relaxavdelningar. Jag jobbar alltså med Mk s produkter men är mn egen. Samtidigt som man kan bli chef i företaget.(om man vill) man gör som man vill, man jobbar så mycket man vill och det finns inga måsten. Vi får grattis utbildningar i hudvård, make up, ledarska, eget företag, sjölvkännedom, mmm..Vem som helst kan alltså jobba med detta.

Jag hoppas du får en bra stund på minnnes lunden i dag...tänker på dig då..

Massa kramar

2010-03-13 @ 10:39:05
URL: http://www.metrobloggen.se/meandmydays
Postat av: Anonym

Låter som en perfekt start på morgonen=) Kram och ha en bra dag du med.

2010-03-13 @ 10:40:48
Postat av: Petra

Du kunde skickat hit han , jag vaknade redan kl.6 :)

2010-03-13 @ 11:17:57
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Heyli

tack för att du svarade på frågan om viktgrejen! de är ju just de att jag vill inte påverka andra, jag vill bara komma i form liksom och visa att jag kan men de lär ju uppfattas som bantning vad jag än skriver så de kanske är bäst man låter bli och försöker klara de ändå :) jag vet ju att de flesta som läser är i min ålder, många till och med äldre än mig så jag tycker att de flesta borde ju kunna hantera att läsa sånt då man är så pass gammal, men de räcker ju med att man råkar påverka någon och de skulle inte va bra..får se hur jag gör, ska i alla fall köpa ett badkort för de där extra ska bort vare sig jag skriver om det eller inte :)

2010-03-13 @ 15:03:18
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Tjenixen jo de blir 33 st som jag vet nu

Du e så rar

kram

2010-03-13 @ 23:28:56
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra