Nya smycken

I julas fick jag ju ett halsband med 2 olika hängen till av Fredrik som Marie har gjort

 
(bilderna lånade från Maries hemsida)

Nu har jag ialla fall beställt ett nytt hänge som ska gå i rosa har även beställt själva halsbandet i beige med så nu kommer jag ha lite att variera med till våren :)

Sen hittade jag dessa örhängen som jag har beställt med fast i rosa :)



Inte nog med att denna tjejen gör jättefina smycken så tar hon jättefina kort, tycker ni ska kika in på hennes sida och titta på både kort och egengjorda smycken!

Klicka här för att komma till sidan


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra