Nyheter från Lóréal

 

 

  I dag fick jag hem dessa tre nyheter från Lóréal

Rejuvenating Anti-Wrinkle Day Cream, Rejuvenating Anti-Wrinkle Concentrate, Rejuvenating Anti-Wrinkle Eye Cream


Youth code ögoncreme motverkar påsar och mörka ringar under ögonen. den rika formulan skapar en sensationell mjukhet och smälter på huden vid applicering. Fina linjer och mörka ringar döljs. För att ytterligare optimera hudens lyster innehåller formulan färgpigment med optiska egenskaper som ger huden lyster.

Tack vare sin gelkonsistens ger Youth code dagcreme en särskilt mjuk och sammetslen yta efter applicering. Förutom sin förmåga att jämna ut hudens yta, verkar den ”mattifierande” för en sammetslen hy. Vid applicering kombinerar formulan en lätt känsla av friskhet och närande vård och ger en fin finish på huden.

Youth code koncentrat med bivax och sheasmör smälter vid kontakt med huden och ger ett mjukt, mattifierande resultat. appliceras morgon och kväll i hela ansiktet och speciellt på extra markerade linjer i panna och vid näsvingar


Ser verkligen fram emot att testa dessa produkter eftersom jag använt andra produkter från Lóréal innan som jag vart väldigt nöjd med.

Och att jag har fått dessa hemskickade för att prova är tack vare att jag är medlem på buzzador där jag blev utvald att vara med i denna kampanj.

Är ni inte själva en "buzzador" så tycker jag ni ska bli medlemmar där, det kostar inget att vara med och nästa gång kanske det är just du som blir utvald till en kampanj :)


För att registrera er som på buzzador så klicka här:


Kommentarer
Postat av: lilla my

Meddela gärna vad du tycker sedan.Kram

2010-03-09 @ 08:06:19
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Ingela

Att vara Buzzador är ju hur bra som helst ju =)

Fick oxå mina krämer idag.

2010-03-09 @ 14:09:44
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra