Paolo Roberto

Har ju glömt att berätta.....

I kväll ska jag, Fredrik och Robin på en föreläsning med Paolo Roberto om Inre trygghet och värderingar.

Har många gånger velat lyssna på han eftersom jag hört att han ska vara en väldigt bra föreläsare och sen är han faktiskt en av de personer som jag beundrar. Att ha haft det liv som han en gång hade och sen ta chansen till en förändring som han gjorde, och framförallt visade att det går att förändra sig.

Fredrik hade fått inbjudan till denna föreläsning och självklart sa jag att vi MÅSTE gå och eftersom den riktar sig främst till ungdomar så var det en självklarhet att ta med Robin. Frågan är bara vad han kommer att tycka.....

Lovar att berätta i kväll hur föreläsningen var




Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag lyssnade på honom i fjol och tyckte att han var helt suverän som föreläsare. Ska bli kul att se vad du tycker.

2010-03-03 @ 18:51:31
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra