Tisdagsbabbel

1 dag kvar nu bara innan jag ska på mitt efterlängtade möte som jag pratade om häromveckan, tänk om alla bitar bara faller på plats då och jag bara vet.... längtar iaf :)

Idag borde jag kanske haft ett mindre roligt möte, tandläkaren...

Men jag har inte ringt om en akuttid idag. Anledningen är enkel....kan inte ta mig dit på ngt sätt ändå idag. Får skjuta på det ytterligare ngn dag.

Har ju som tur är ingen tandvärk ialla fall :) Men däremot så vaknade jag med en kraftig huvudvärk som jag hoppas ska gå över innan jobbet. Börjar ju redan klockan 13 idag :( Så jag har en lång dag framför mig nu.

Men nu ska jag gå ut i solen och njuta lite med mitt kaffe och en cigarett :)

Ps. En liten påminnelse till mig och alla som rökar.....SLUTA!! Det är faktiskt farligt :( Förstår inte varför jag ändå fortsätter....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra