Trodde jag hade en ledig dag....

Enda lediga dagen denna veckan!

Vad vill man göra då?

Jo...jag vet vad jag vill iaf och det är att bara ha en lugn och skön dag.

Har jag haft det?

ABSOLUT INTE!

Dagen har fan gått i 110!

Ska berätta om min dag och då ska jag också tala om att såna här dagar är allt annat än bra för mig.

Älsklingen var iaf gullig och hjälpte mig att få upp Robin i morse så den biten kunde jag släppa, istället kunde jag ta min sovmorgon. Och så trött jag var den senaste tiden så behöver jag massa sömn...och ännu mera sömn :(

Ställde klockan på tio eftersom jag skulle få besök klockan elva, snoozade några ggr och somnade om. Helt plötsligt var klockan tio i 11 och jag var mer död och levande och hade huvudvärk. På med en balja kaffe och som tur va så var mitt besök (vännen Fia) försenad.

När Fia väl kom så blev det några koppas kaffe och massa prat och vi fick även gjort det vi skulle. Hon skulle hjälpa mig lägga första beställningen på Oriflame, så nu vet ni att jag säljer det om ni skulle vara intresserade av att handla ngt :)

Helt plötsligt var klockan halv två och jag hade nästan glömt av att jag skulle vara på jobbet klockan två, på min lediga dag :( Schemana skulle fixas!

Kom på att jag inte hde ätit ngt så 2 mackor fick det bli och sen stressa iväg till jobbet, trodde det skulle ta en stund bara men sen hade klockan blivit 16. Tror allvarligt talat att ngn drivit med mig idag och flyttat fram klockan hela tiden för tiden har bara rusat förbi.

Fick sen bråttom iaf eftersom jag skulle hämta Liam på dagis, blev lite försenad och sen hem. Liams pappa kom redan efter en stund för att hämta han igen, fick hämta han för att hans pappa skulle åka och hämta cykeln som Liam ska få i present på lördag när han fyller år.

Sen skulle jag iaf tömma Liams rum på alla grejer, så det var bra att sätta fart. Hämtade kartonger i förrådet och började packa ner, sen kom älsklingen till undsättning så jag fick hjälp så rummet står nu tomt så det kan målas i helgen.

Började sen känna mig lite smått irriterad och yr...oj då. Har visst inte ätit ngt annat än de stackars smörgåsarna vid halv två....

Det fick bli McDonalds, sen kunde jag andas ut igen!

Lämnade av Fredrik och barnen och jag tog bilen sen till min kära vän Linda som jag hade lovat att besöka. Alltid lika trevligt men även där var det ngn som drog fram klockan....dags att åka hem, eller rättare sagt till Fredrik för att lämna bilen.

Sen jag kom hem har jag druckit ännu mera kaffe samtidigt som jag läst bloggar!

Och nu sitter jag här och skriver i min egna.

Sammanfattningsvis måste jag säga att jag är oerhört glad över att ha fått träffa 2 vänner idag som jag inte träffat på länge men jag måste också säga att jag är otroligt korkad som bokar in allt på samma dag!

Kom sen på också att jag har en studieträff på måndag.....har ju endel som måste pluggas innan des men tid har jag inte!

Jag är totalt slut nu men jag är samtidigt så uppe i varv så jag kan inte lägga mig än....

En underbar men helvetisk dag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra