Vår = Nya skor

Upptäckte igår att jag har inga skor nu när snön börjar försvinna och våren kommer. Kan ku inte gå omkring i vinterkängor :(

Stövlar har jag gott om men ett par vanliga skor att ha till vardags måste införskaffas. Gillar inte när det dyker upp såna saker som MÅSTE köpas oavsett man har råd eller ej.

Sen är det väl dags för både skor och jacka till Liam snart med, jag själv skulle behöva en jacka med fast det står inte som prioritet på listan.

Sen tror jag att Robin äter strumpor för det skulle jag kunna köpa hur mycket som helst och ändå minskar det i byrån hela tiden. Behöver absolut åka till Ullared, där skulle jag kunna köpa både strumpor till Robin och jacka till Liam mycket billigare än här.

Utgifter innan lönen ens har kommit....inte kul!

Dags att lämna lilleman på dagis och sen blir det en tur till visko för att se om jag kan hitta några billiga skor.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra