Annorlunda middag

Idag blev det en annorlunda middag, blå makaroner med köttfärssås...hehe. jag och Liam kände för att skoja till det och jag kan lova er att det såg inte aptitligt ut men smakade som vanligt. Vi va lite nyfikna på hur Robin skulle reagera sen när han såg det men han va så hungrig när han kom hem så han brydde sig inte :)

Glömde tyvärr att ta kort på denna underbara middag. Men jag har iaf vart duktig och fått tömt kameran på kort från valborg så om jag orkar så ska jag leta upp lite kort som jag kan bjuda er på sen. Men tyvärr har jag inget kort på hur det såg ut på natten efter den lilla olyckan med blåsten men jag tror nog att Fredrik har ett kort på facebook som jag kan sno ;)

Återkommer om en stund.....



Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra