Goda grannar.....

Vad man har för grannar har ju stor betydelse, och jag har enligt mig själv haft den perfekta grannen fram tills för ett tag sedan. Men nu är det snart dags för nya grannar...... lite kul att det var några man redan känner och vem vet, kanske Liam får en tjej ;) Hehe...en söt liten tjej kommer alltså bli grannar med oss sen med.

Jag har ju naturligtvis krav på min närmaste granne, kaffe och nybakat vill jag ha minst en gång i veckan..hehe.

Vet inte om jag ska skriva ut namnen än på mina nya grannar, tror dom precis fått reda på att dom fått lägenheten nämligen. Men jag återkommer med namn en annan gång :)

Detta var iaf en rolig nyhet idag sen har det även vart lite mindre roliga nyheter, tänker in te ens ta upp det här nu för jag blir bara förbannad. Men jag säger bara att nu får det fan va nog!!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Här var det både glädje och ilska. Koppla bort det sista och må gott

2010-05-04 @ 19:12:31
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: Sisse

Ja det blir roligt och sen i december kommer det en liten mini till ;) hi hi

2010-05-04 @ 19:47:48



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra